23 Juli

Hej alla läsare.
Efter ett länger uppehåll har jag bestämt att ta upp bloggandet igen. Livet har haft sin gilla gång här i Betorp och både jag, hundar och familj har det bra.
Kommer inte heller nu att göra något länger inlägg utan nöjer mig med att lägga in några bilder på vad som hänt sedan sist.
Har i dag en vecka till Semester, en välbehövlig sådan efter en lång sommar på mitt jobb.











Det är i stort vad som hänt i sommar.
En tripp till Grand Canaria, bad och sol de timmar solen varit framme.
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Kerstin & Nemo

JAAAAAAA, välkommen tillbaka!!!vi har saknat att få läsa om Nike och Madickens äventyr :).

Fast ibland är det ju så att det verkliga livet måste få gå före, men vi är glada att höra av er igen i alla fall.



Njut av semestern, kan tro att Nemos halvsyster håller er sysselsatta...



KRAM!

Kerstin & Nemo, som fått en storebror

2011-07-26 @ 08:51:02
URL: http://englimtavvardagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0