Natt

 
Hej igen
Fick för mig att jag skulle börja blogga igen. Kanske för att det är ett bra sätt att dela sina tankar utan att påfresta vänner och familj allt för mycket. Här kan man ju liksom läsa när man vill och inte alls om man föredrar det. Senaste åren har varit tuffa men lärorika. Kommer att försöka att uppdatera så ofta jag kan och hoppas att så många som vill läser detta. Jag kommer inte bara skriva om det tuffa utan kanske mest hur man hittar guldkorn i livet när man anstränger sig och hur man håller skutan på rätt köl när det stormar. Kanske hjälper det någon som behöver en puff i rätt riktning.
Idag är mitt liv balanserat...... jag det är nog så jag ser på det. Kommer att skriva i dagboksform. Det betyder inte att jag kommer att hålla mig enbart till nutid utan trillar nog tillbaka till dåtid ofta.
En vän sa till mig när allt var nattsvart -"Bryt ihop och kom igen". Det var mer sant än jag trodde när jag hörde det. Att tillåta sig att bryta ihop är svårt men så viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0